150 milyar dolarlık pazarda ankastre rüzgarı esiyor

Tüm dünyada 150 milyar dolara ulaşan pişirici kategorisinde ankastre ürünler payını artırırken, mutfakta kişiselleştirilmiş trendler öne çıkıyor. Beyaz eşya sektörünün global markaları arasında yer alan Arçelik ve Whirlpool EMEA’nın Avrupa operasyonlarını birleştiren Beko Europe, 4 markası ile şirketinin kuruluşu sonrası İtalya’da düzenlenen Eurocucina 2024’e katıldı. Şirket, 16-21 Nisan tarihlerinde gerçekleştirilen fuarda; yeni tasarım, sürdürülebilir ankastre ürün serileri konseptlerini ziyaretçilerle buluşturdu.

MUTFAK KİŞİSELLEŞTİ

Ankastre kategorisinde son dönemde minimalist tasarımlar, akıllı mutfak teknolojileri, sürdürülebilir malzeme kullanımı ve kişiselleştirilmiş mutfakların ön plana çıktığını kaydeden Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Garzanlı, yeni markalarıyla sürdürülebilirliği ön planda tutacaklarını aktardı.

Garzanlı, “Beko markamızla Avrupa’da beyaz eşyadaki liderliğimizi, ankastre kategorisinde sunduğumuz kaliteli, sürdürülebilir, yenilikçi ve şık ürün alternatiflerimiz ve istikrarlı sürdürdüğümüz pazar payı artışlarımız ile pekiştirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.